vrijdag 21 september 2007

You make me feel like I am making the world a better place...


CC foto: Kendra Chaparral

Marco Raaphorst heeft zijn laptop meegenomen naar Hilversum om het audiobestand over te zetten op de RVU computer.
Samen met Jaap Vermeer worden de punten op de i gezet.
Levels, details, verhouding tekst muziek.
Aanstaande dinsdagavond komt Isabella Chapel de inleiding en aftiteling etc inlezen.
(Isabella is tegenwoordig de vaste stem van Vodafone.
"Make the most of now".
Dat is 'r.
Daarnaast is ze in dienst bij toneelgroep De Appel in Den Haag en repteert aan verschillende stukken tegelijk.
Zij zit in al mijn produkties, zo ook nu.
Het is altijd jammer als Isabella klaar is met spreken.)

Ondertussen is Pepijn Kortbeek begonnen met het downloaden van foto's.
Dit gebeurt in Amsterdam.
Met de ondertiteling ernaast, wordt gezocht naar de juiste beelden.
"Ik zit in de opnames," zegt Pepijn.
Alleen foto's met een Creative Commons licensie worden gebruikt.
Op die manier omzeilen we het traditionele copyright systeem.
(Hoe zou het met de Sena gaan?)

De hoeveelheid Kendra-pictures in de map Kendra neemt toe.
We zitten nu op ongeveer driehonderd.
Ik mail: Welke mogen gebruikt worden en welke niet?
Ze schrijft:

I can never decide what to print so, more power to ya all who can DECIDE what is good.
I can't.
I like all my work, it is something special.

:] You are all wonderful.
You make me feel like I am making the world a better place.

Kendra


We vragen ons met z'n allen af wat de impact van Flick Radio gaat hebben op haar.
Als het af is.
Inclusief ondertitels.
Zij is de personificatie van Flickr.

Extra:
* Dit weekend met de recorder naar mijn moeder.
Zij heeft drie zinnen in het script.
De kers op de taart.
* Boekpresentatie en opening verzorgd van de foto tentoonstelling 'Do' 'van Christien Jaspars bij galerie HUP te Amsterdam.
* Morgen helaas niet aanwezig bij een radiomeeting te Utrecht.
* Marie Jose Klaver noemt Flick Radio op haar nrc weblog een internet-romance...
(Ik laat een reactie achter: "Niet iedere ontmoeting hoeft een romance te zijn."
Vreemd. In geen enkel persbericht wordt gesproken over een romance.)
* Linken volgen.

Geen opmerkingen: