maandag 7 juli 2008

Five Facts.



1. Flick Radio ligt momenteel ter beoordeling bij het Idfa International Documentary Film Festival 2008.
Uitslag uiterlijk 13 oktober. (update: canceled.)

2. Het nieuwe project Media Me ligt ter beoordeling bij het Stimuleringsfonds Nederlandse Culturele Omroepproducties afdeling eCulture.
Uitslag 26 augustus. (update: gehonoreerd)

3. Voor de International Feature Conference IFC in Varna (Bulgarije) nam ik deel aan de Skype Bonanza olv Willem Davids. Zittend aan mijn keukentafel sprak ik met een zaal radiodocumentairemakers over Flick Radio en wat internet kan betekenen voor je programma, je werk. De opnames zijn hier te beluisteren. (Ik zit net over de helft en na de presentatie van Holland Doc Radio.)

4. De Flick Radio DVD is klaar, maar kan helaas niet besteld worden. Dit heeft te maken met een regeling tussen de RVU en Beeld en Geluid. Nadere berichten hierover volgen.

5. Gevonden op het web. Een interview gemaakt tijdens het NPOX festival.

Geen opmerkingen: